autobaterie akuma
AUTOBATERIE AKUMA - TRADIČNÍ ZNAČKA
.KVALITNÍ AUTOBATERIE AKUMA ZA NEJ CENY.
.
Autobaterie Akuma je jedna z nejstarších značek autobaterií vyráběná v Evropě od roku 1903. . Společnost autobaterie Akuma vsadila na osvědčenou CA-CA 100% bezúdržbovou technologii. Startovací olověná autobaterie Akuma Komfort při startu vozidla ušetří 30% energie to zaručí delší životnost, spolehlivost a odolnost při studených startech.
Typová řada autobaterie Akuma Komfort využívá osvědčeného designu pro osobní vozy, díky tomu si autobaterie Akuma zajistila místo u tuzemských výrobců vozidel jako je např. Škoda Octavia a Škoda Fabia, Škoda Superb a mnoho dalších evropských vozidel. akuma
DÍKY VELKÉMU OBRATU ZARUČUJEME VŽDY NABITÉ, ČERSTVÉ AUTOBATERIE PŘIPRAVENÉ IHNED K POUŽITÍ
Přednosti Autobaterií Akuma
- Nízká spotřeba vody
- + 30% energie při startu
- Delší životnost autobaterie
- tradiční značka kvality
- Všechny námi nabízené Autobaterie jsou připraveny do provozu ( nalité nabité )
.
Autobaterie Akuma můžete zakoupit přímo u nás v prodejně Praha
autobaterie akuma praha
AUTOBATERIE AKUMA - TRADIČNÍ ZNAČKA
autobaterie
Autobaterie AKUMA - Comfort zaručují:
* maximální provozní teplotu od -40 °C do +65 °C pří plně nabitém stavu
* maximální tepelnou odolnost plastových dílů 80 °C
* při dobíjení autobaterie, akumulátor není nutné odzátkovat
* zvýšenou odolnost vůči přebíjení
* vysokou měrnou energii a výkon vztažený na hmotnost a objem
* vysokou startovací schopnost
* vysokou spolehlivost
Olověné startovací autobaterie AKUMA - COMFORT jsou určeny ke spouštění spalovacích motorů a k napájení palubních sítí motorových vozidel vyšší užítné třídy. Autobaterie AKUMA - comfort mají:
Hybridní konstrukci autobaterie
Při výrobě negativní elektrody je použita slitina olovo-vápník (PbCa), která v kombinaci s nízkoantimonovou slitinou pozitivní elektrody zajištuje minimální samovybíjení autobaterie, stabilní nabíjecí charakteristiku, minimální spotřebu destilované vody při provozu. V laboratorních a provozních podmínkách je tato spotřeba výrazně pod 2 g/Ah skutečné kapacity zkoušeno dle metodiky normy ČSN EN 60095-1, což v podstatě z této autobaterie činí akumulátor v bezúdržbovém provedení s max. prodlouženým intervalem případného dolévání destilované vody - max. 1x za rok, a to v závislosti na správně seřízené dobíjecí soustavě na vozidle a náročnosti provozu.
Kapsovou separaci
Pro oddělení pozitivně a negativně nabité elektrody je použit tzv. kapsový separátor z vysokomolekulárního PE, který je nejen vysoce odolný proti dlouhodobému působení elektrolytu, ale má zároveň i minimální elektrický odpor. Svou funkci kapsy plní dokonale - zabraňuje vzniku mezielektrodových zkratů, čímž je dále prodloužena životnost autobaterie.
Centrální odplynování,
ochranu proti zpětněmu zášlehu do autobaterie a nevytékavosti kapalného elektrolytu. Centrální odvod plynů z jednotlivých článků baterie zajištuje víko EURO Kamina. Hermeticky utěsněné zátky a centrální odplynovací kanál odvádějí plyny k bočnímu vývodu, který je opatřen protizážehovou zátkou. Protizážehová zátka umožňuje odvod plynů mimo prostor vozidla a protože obsahuje keramickou mikroporézní vložku, která zabraňuje iniciaci exploze autobaterie vznícením odváděných plynů. Celý systém zajištuje nevytékavost elektrolytu i v extrémních podmínkách a v jakékoliv poloze.
Snadnou manipulaci
Autobaterie jsou na víku opatřeny integrovanými, případně odnimatelnými plastovými držadly pro usnadnění manipulace .